2013. július 23., kedd

Negyedik díjam!

Sziasztookook! Nem résszel jövök még, az majd holnap jön. :P Hanem, megint kaptam egy díjat, el sem hiszem. :DD Nagyon szépen köszönöm  Bocyy!

Feladatok:
1. Írj tíz dolgot magadról!
2. Válaszolj a neked feltett 10 kérdésre!
3. Tegyél fel 10 kérdést!
4. Küldd el 10 blognak a díjat!

1.
- Nem szeretem a macskákat, a kutyákat viszont imádom.
- Ha én eltervezek valamit, azt minden áron véghez is viszem! Nem szoktam feladni a dolgokat.
- Már nagyon régóta imádom Avrilt. Elképesztően tehetséges.
- Szeretem a gyűrűket, mindig van az ujjamon.
- Nagyon sokat iszom, de általában vizet.
- Szeretek filmet nézni, de mostanában nincs rá nagyon időm, suliidőben azt hittem nyáron majd lesz, de mégsem.
- Kevés embernek mondtam már, hogy szeretlek, nagyon kevésnek. Nem szoktam dobálózni ezzel a szóval.
- Általában az éjszaka közepén jön rám az írhatnék, az előző részt is hajnali kettőkor írtam.
- Nekem korán reggel, vagy késő este pörög csak az agyam. Szóval a suli pont rosszkor van! xD
- Akarok egy sünit. Egy olyat, amelyiknek fehér a tüskéje. Olyan kis cuki! :))

2.
- Műköröm vagy lakk?
Lakk. Műkörmöm még nem volt, az nem én vagyok, viszont mindig ki van festve a körmöm.
- Mit csinálsz nyáron a szabadidődben?
Húha... Írok, olvasok, és a barátaimmal vagyok.
- Szeretsz könyveke olvasni?
Imádok!
- Mi az álommunkád?
Író szeretnék lenni, vagy újságíró. De úszást is szívesen oktatnék gyerekeknek.
- Milyen színű a szobád?
Most csokibarna, de át akarom festetni zöldre, a barnát már unom.
- Melyik tánc stílus áll a legközelebb hozzád?
Az a helyzet, hogy régebben évekig táncoltam, elég sok stílusban. :D Nem tudom melyik áll a legközelebb.
- Milyen nyelveken beszélsz?
Németül tudok valamennyire, meg angolul is.
- Hány blogot olvasol?
Kettőt-hármat. xD
- Hogy néz ki álmaid háza?
Hát jó nagy! :D Most nehéz lenne elmagyarázni, de szépen. :P
- Mi fogott meg először a One Directionben?
A srácok hangja.

3.
Szeretsz olvasni?
Mi adott ihletet a történethez?
A történetet inkább magadnak, vagy csak az olvasóknak írod?
Milyen zenéket hallgatsz?
Milyen telefonod van? Szereted, vagy már lecserélnéd?
Milyen nyelvet tanulsz?
Mi lenne az álommunkád?
Melyik könyv volt rád a legnagyobb hatással?
Tervezed, hogy egyszer majd könyvet is kiadsz?
Mióta blogolsz?

4.
The Ice Butterfly
Best summer of my life
Change is good or not
És nem tudom, hogy lehet-e visszaküldeni, de én most ezt fogom csinálni szóval: The irresistible

2 megjegyzés: